czwartek, 25 sierpnia 2011

Rękodzieło.

W pierwszym poście powitam was naszyjnikiem i broszką. Ręcznie wykonane, promują recykling starych koralików i resztek kolorowego filcu :P



Naszyjnik w kolorach perłowo-kremowych. Mam w planach wykonanie czarno-szarej wersji, jestem w trakcie zbierania koralików. Im więcej różnych kształtów i rozmiarów uzbieram tym lepszy powinien być efekt : )


I broszka. Kolorowa i radosna. Druga strona nie wygląda tak efektownie, raczej prowizorycznie. Miałam w planach jakoś ją poprawić ale chyba dam sobie spokój, skoro i tak jej nie widać ; ) Podstawka z grubego,szarego filcu, kwiatki to cienki filc kupiony w Empiku, środki kwiatków to czarne koraliki.


Mam nadzieję, ze wam się spodobają : ) Jutro mam w planach zrobić kilka zdjęć i pokazać wam moje ostatnie nabytki (kolczyki i ciuchy) :) do usłyszenia!

1 komentarz:

  1. naszyjnik wygląda drogo i wyjątkowo - jest cudowny ! Broszka również oryginalna, ale naszyjnik wygląda perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń