czwartek, 16 lutego 2012

Naturalne mydełka : )

Moje nowe dzieci <3
Mydełka złapałam w TK Maxxx w dość (jak na naturalne, ręcznie robione mydła) korzystnej cenie.
Dzisiaj, po wczesnej pobudce i robieniu tony faworków zorganizuje sobie relaksującą kąpiel z takim pięknie pachnącym mydełkiem właśnie.


1. Fresh linen moisturising soap (Asquith & Somerset) - mydełko to istna bryła, ma 300gram więc starczy mi go na baaardzo długo. To już przetestowałam ; ) Mydełko bardzo ładnie się pieni, nieźle nawilża, nie zostawia dużej ilości mydlanego osadu. Zapach - bardzo miły, mydło pachnie... mydłem :D naturalnym, świeżym zapachem. Nie jest to żaden konkretny zapach, żadne kwiaty czy perfumy... Po prostu przyjemny mydlany zapach świeżości, który utrzymuje się długo i czuć go nawet gdy pudełko jest zamknięte.
Opakowanie również jest na plus, z pewnością znajdę dla niego zastosowanie gdy mydełko się skończy : ) 
Mydełko kosztowało mnie 19,99zł.

2. Floral Boquet (Alchimia Soap SRL)) - to mydełko wygooglowałam, można odwiedzić stronę włoskiej firmy która robi takie piękne pachnidełka (AlchimiaSoap). W ofercie również olejki, herbatki i inne fajne rzeczy.
Tego mydła nawet nie otwierałam, bo może zostawię je na prezent dla kogoś... Dla kogo - zobaczymy kto się pierwszy załapie :D Ale nawet przez opakowanie czuję ten piękny zapach! Kwiaty, róże, mmm! Zapach również bardzo świeży, nie duszący, ciekawe czy równie ładnie pachniałoby na skórze : ) Ta kostka również ma 300gram, ale kosztowało 13,99zł. Jest ręcznie robione z naturalnych składników - same fajne rzeczy! : )


Ale żałuję, że nie mogę przez internet oprócz zdjęcia przesłać zapachu! Wystarczy że położę któreś mydełko obok komputera, na biurku, i nawet bez odpakowywania czuję wszędzie piękne zapachy! : ) 


Gdybyście szukały jakiegoś fajnego, naturalnego mydełka, albo fajnego prezentu polecam TK Maxx : ) Nie tylko mają kosmetyki markowe, ale często w przystępnej cenie, elegancko zapakowane i efektowne ; ) 

Dobrze! A teraz idę się trochę porozpieszczać pięknymi zapachami, ciepełkiem i duuużą dawką spokoju! : )

1 komentarz:

  1. Świetne te mydełka, tzn wyglądają świetnie:) Fajna okazja:)

    OdpowiedzUsuń