czwartek, 9 lutego 2012

OOTD i nowe biżu!

Wybaaaaczcie mi zdjęcia, robione kalkulatorem, i tą jakość... :< niestety, sama sobie zdjęcia nie zrobię takiego całościowego, więc trzeba w lustrze... a lustro jest w głębi pokoju gdzie mam tragiczne światło...


Taaak. To był mój strój na dzisiaj. Koszula granatowa w białe kropki, kupiona w lumpie za grosze, za duża na mnie o 10 rozmiarów, więc albo zwężam ją zapinając pod biustem sweterek, albo zakładam pasek. Jest z bardzo fajnego, niegniotącego się materiału, którego nazwy nie znam a metki ta koszula nie widziała od łohoho! :D
Na wierzch granatowy sweterek z guziczkami, nic wymyślnego. Jeansy, a na nogach - botki z kożuszkiem.
Z dodatkami nie szalałam, bo nie lubię dużych ilości przeszkadzajek kiedy mam na sobie coś wzorzystego. Skończyło się więc na małych czarnych kuleczkach (kolczyki) i zegarku. W łapkę torebka (zakupiona na allegro), włosy w wysoki koczek na czubku głowy i włala!
Jak się wam podoba takie zestawienie? : ) 



We wtorek dotarła do mnie paczuszka z Katherine.pl !! Zamówienie składałam z koleżankami i trochę nam się tego zebrało... Paczka przyszła do mnie, więc wyobraźcie sobie moją minę kiedy wysypałam te wszystkie (3kg!!) dobra na łóżko! : )
A oto co wybrałam dla siebie:
Broszki - nigdy nie miałam porządnej, ładnej broszki... a jest to dodatek który z prostej i nudnej bluzki czy żakietu może zrobić naprawdę fajny ciuch! : ) Z tych zamówionych chyba najbardziej podoba mi się kolorowy paw, w którym zakochałam się od razu!
Naszyjniki - sowa, mimo że zezowata, jest moim ulubionym naszyjnikiem. Fajnie prezentuje się również pierwszy z lewej - jest to krótki naszyjnik, gdzieś na wysokość obojczyków. Kwitki są ze sobą połączone i tworzą jedną płaską powierzchnię

Bransoletki i kolczyki - bransoletki były zestawem i o dziwo nie są mi za duże i nie spadają przy każdym machnięciu ręką. Do tego zapewniają mi sygnał dźwiękowy kiedy przepycham się po korytarzach ; ) Kolczyki bez szału, bo moja kolczykowa-kolekcja już liczy ok 70 par... Muszę chyba ograniczyć to hobby bo powoli nie mam gdzie ich trzymać, a i nie chce mi się wybierać :D cały zeszły tydzień spędziłam z czarnymi sztyftami... Jednak co za dużo to nie zdrowo.



Napiszcie co sądzicie o moim OOTD i o biżu : ) może macie jakieś fajne pomysły do jakiego stroju by te cuda dobrać?
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. ooo moja siostra ma taka torebke ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ei Owcu, powiedz mi czy przystępne ceny mają w Katerine.pl , bo nie chcę się niepotrzebnie rejestrować xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przystepne! chyba nie ma rzeczy droższej niż 30zł : ) przesyłka też jest do zniesienia, niestety realizują zamówienia dopiero od 100zł netto (ceny podane też są netto)

      Usuń
    2. czyli najlepiej jakby kilka osób zamawiało ^^' jak będziesz znowu cosik zamawiać to daj znać :p bo już sobie wypatrzyłam parę rzeczy :D

      Usuń